Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10715
Название: | Основні напрямки налагодження конструктивного спілкування викладачів зі студентами |
Другие названия: | Main meaningful communication teachers with students |
Авторы: | Попова, Г. В. |
Ключевые слова: | педагогічне спілкування;типові кризи;ускладнення;конструктивне спілкування;педагогическое общение;типичные кризисы;усложнения;конструктивное общение;pedagogical intercourse;typical crises;complications;structural intercourse |
Дата публикации: | 2011 |
Издательство: | ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Попова Г. В. Основні напрямки налагодження конструктивного спілкування викладачів зі студентами. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2011. № 4. С. 142-148. |
Серия/номер: | Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 4 |
Краткий осмотр (реферат): | В статті розглядаються типові кризи студентського віку, що можуть ускладнювати спілкування в навчальному процесі у ВНЗ. Визначаються риси конструктивного спілкування викладачив та студентів та пропонуються шляхи його налагодження. В статье рассматриваются типичные кризисы студенческого возраста, которые могут затруднять общение в учебном процессе ВУЗа. Определяются характеристики конструктивного общения преподавателей и студентов и предлагаются пути его налаживания. In the article the typical crises of student age, which can hamper intercourse in the educational process of Institute of higher, are examined. Descriptions of structural intercourse of teachers and students are determined and the paths of its adjusting are offered. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10715 |
ISBN: | 978-617-619-144-5 |
Располагается в коллекциях: | № 4 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2011_4_142-148.pdf | 469.12 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.