Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10715
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попова, Г. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-27T09:12:42Z | - |
dc.date.available | 2022-10-27T09:12:42Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Попова Г. В. Основні напрямки налагодження конструктивного спілкування викладачів зі студентами. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2011. № 4. С. 142-148. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-619-144-5 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10715 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядаються типові кризи студентського віку, що можуть ускладнювати спілкування в навчальному процесі у ВНЗ. Визначаються риси конструктивного спілкування викладачив та студентів та пропонуються шляхи його налагодження. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются типичные кризисы студенческого возраста, которые могут затруднять общение в учебном процессе ВУЗа. Определяются характеристики конструктивного общения преподавателей и студентов и предлагаются пути его налаживания. | uk_UA |
dc.description.abstract | In the article the typical crises of student age, which can hamper intercourse in the educational process of Institute of higher, are examined. Descriptions of structural intercourse of teachers and students are determined and the paths of its adjusting are offered. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУСГ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 4 | - |
dc.subject | педагогічне спілкування | uk_UA |
dc.subject | типові кризи | uk_UA |
dc.subject | ускладнення | uk_UA |
dc.subject | конструктивне спілкування | uk_UA |
dc.subject | педагогическое общение | uk_UA |
dc.subject | типичные кризисы | uk_UA |
dc.subject | усложнения | uk_UA |
dc.subject | конструктивное общение | uk_UA |
dc.subject | pedagogical intercourse | uk_UA |
dc.subject | typical crises | uk_UA |
dc.subject | complications | uk_UA |
dc.subject | structural intercourse | uk_UA |
dc.title | Основні напрямки налагодження конструктивного спілкування викладачів зі студентами | uk_UA |
dc.title.alternative | Main meaningful communication teachers with students | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 4 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2011_4_142-148.pdf | 469.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.