Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10715
Title: Основні напрямки налагодження конструктивного спілкування викладачів зі студентами
Other Titles: Main meaningful communication teachers with students
Authors: Попова, Г. В.
Keywords: педагогічне спілкування;типові кризи;ускладнення;конструктивне спілкування;педагогическое общение;типичные кризисы;усложнения;конструктивное общение;pedagogical intercourse;typical crises;complications;structural intercourse
Issue Date: 2011
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Попова Г. В. Основні напрямки налагодження конструктивного спілкування викладачів зі студентами. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2011. № 4. С. 142-148.
Series/Report no.: Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 4
Abstract: В статті розглядаються типові кризи студентського віку, що можуть ускладнювати спілкування в навчальному процесі у ВНЗ. Визначаються риси конструктивного спілкування викладачив та студентів та пропонуються шляхи його налагодження.
В статье рассматриваются типичные кризисы студенческого возраста, которые могут затруднять общение в учебном процессе ВУЗа. Определяются характеристики конструктивного общения преподавателей и студентов и предлагаются пути его налаживания.
In the article the typical crises of student age, which can hamper intercourse in the educational process of Institute of higher, are examined. Descriptions of structural intercourse of teachers and students are determined and the paths of its adjusting are offered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10715
ISBN: 978-617-619-144-5
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2011_4_142-148.pdf469.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.