Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10453
Назва: Вплив маркетингової діяльності на ринкові позиції суб’єктів бізнесу
Автори: Мандич, О. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Мандич О. В. Вплив маркетингової діяльності на ринкові позиції суб’єктів бізнесу. Матеріали XVІ-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у XXI сторіччі" Україна, м. Харків, 25-26 травня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 200.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10453
Розташовується у зібраннях:Матеріали XVI-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_molod_i_sg-2020-200.pdf246.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.