Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10453
Название: Вплив маркетингової діяльності на ринкові позиції суб’єктів бізнесу
Авторы: Мандич, О. В.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Мандич О. В. Вплив маркетингової діяльності на ринкові позиції суб’єктів бізнесу. Матеріали XVІ-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у XXI сторіччі" Україна, м. Харків, 25-26 травня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 200.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10453
Располагается в коллекциях:Матеріали XVI-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy_molod_i_sg-2020-200.pdf246.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.