Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10448
Название: Маркетингова політика: необхідність запровадження для аграрних підприємств
Авторы: Дідич, А. Д.
Научный руководитель: Мандич О. В.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Дідич А. Д. Маркетингова політика: необхідність запровадження для аграрних підприємств. Матеріали XVІ-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у XXI сторіччі" Україна, м. Харків, 25-26 травня 2020 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 195.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10448
Располагается в коллекциях:Матеріали XVI-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy_molod_i_sg-2020-195.pdf248.33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.