Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10448
Title: Маркетингова політика: необхідність запровадження для аграрних підприємств
Authors: Дідич, А. Д.
metadata.dc.contributor.advisor: Мандич О. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Дідич А. Д. Маркетингова політика: необхідність запровадження для аграрних підприємств. Матеріали XVІ-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у XXI сторіччі" Україна, м. Харків, 25-26 травня 2020 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 195.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10448
Appears in Collections:Матеріали XVI-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_molod_i_sg-2020-195.pdf248.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.