Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10368
Назва: Основні моделі політико-комунікаційних кампаній
Інші назви: The main models of political-communicative campaigns
Автори: Воронянський, О. В.
Москальов, О. В.
Дата публікації: 2009
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Воронянський О. В., Москальов О. В. Основні моделі політико-комунікаційних кампаній. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2009. № 2. С. 133-138.
Серія/номер: Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 2
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто основні види політико-комунікаційних кампаній відповідно моделей сучасної політичної науки. Визначено їх зміст, загальні характеристики та фактори впливу на реалізацію цих кампаній.
В статье рассматриваются основные виды политико-коммуникационных кампаний в соответствии с моделями современной политической науки. Определены их содержание, общие характеристики и факторы влияющие на реализацию этих кампаний.
The article devoted to the main kinds of political and communication companies which relates to the models of modern political science. Its content, common features and factors of influence on the realization of this projects are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10368
ISBN: 978-966-623-585-8
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2009_2_133-138.pdf161.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.