Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронянський, О. В.-
dc.contributor.authorМоскальов, О. В.-
dc.date.accessioned2022-10-25T07:17:03Z-
dc.date.available2022-10-25T07:17:03Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationВоронянський О. В., Москальов О. В. Основні моделі політико-комунікаційних кампаній. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2009. № 2. С. 133-138.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-623-585-8-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10368-
dc.description.abstractВ статті розглянуто основні види політико-комунікаційних кампаній відповідно моделей сучасної політичної науки. Визначено їх зміст, загальні характеристики та фактори впливу на реалізацію цих кампаній.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются основные виды политико-коммуникационных кампаний в соответствии с моделями современной политической науки. Определены их содержание, общие характеристики и факторы влияющие на реализацию этих кампаний.uk_UA
dc.description.abstractThe article devoted to the main kinds of political and communication companies which relates to the models of modern political science. Its content, common features and factors of influence on the realization of this projects are defined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 2-
dc.titleОсновні моделі політико-комунікаційних кампанійuk_UA
dc.title.alternativeThe main models of political-communicative campaignsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2009_2_133-138.pdf161.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.