Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10368
Title: Основні моделі політико-комунікаційних кампаній
Other Titles: The main models of political-communicative campaigns
Authors: Воронянський, О. В.
Москальов, О. В.
Issue Date: 2009
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Воронянський О. В., Москальов О. В. Основні моделі політико-комунікаційних кампаній. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2009. № 2. С. 133-138.
Series/Report no.: Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 2
Abstract: В статті розглянуто основні види політико-комунікаційних кампаній відповідно моделей сучасної політичної науки. Визначено їх зміст, загальні характеристики та фактори впливу на реалізацію цих кампаній.
В статье рассматриваются основные виды политико-коммуникационных кампаний в соответствии с моделями современной политической науки. Определены их содержание, общие характеристики и факторы влияющие на реализацию этих кампаний.
The article devoted to the main kinds of political and communication companies which relates to the models of modern political science. Its content, common features and factors of influence on the realization of this projects are defined.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10368
ISBN: 978-966-623-585-8
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2009_2_133-138.pdf161.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.