Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1025
Назва: Організаційні форми вдосконалення управління збутом продукції аграрних підприємств
Інші назви: Organizational forms for improvement of sales management at agricultural enterprises
Автори: Гіржева, Ольга Миколаївна
Ключові слова: збут продукції;маркетингово-збутова діяльність;аграрні підприємства;консалтингова служба;комерційна діяльність
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТОВ «Стильна типографія»
Бібліографічний опис: Гіржева О. М. Організаційні форми вдосконалення управління збутом продукції аграрних підприємств. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 2. С. 67-72.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2
Короткий огляд (реферат): Резерви підвищення цінової конкурентоспроможності обмежуються виробничо-технологічними можливостями та ситуацією на ресурсних сегментах аграрного ринку. Це зумовлює другорядність питання підвищення економічної ефективності діяльності аграрних підприємств за рахунок збільшення обсягів виробництва у порівнянні з підвищенням ефективності збутової діяльності. Виникає необхідність пошуку додаткових шляхів інституційного забезпечення можливостей провадження ефективної збутової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1025
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf239.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.