Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1025
Название: Організаційні форми вдосконалення управління збутом продукції аграрних підприємств
Другие названия: Organizational forms for improvement of sales management at agricultural enterprises
Авторы: Гіржева, Ольга Миколаївна
Ключевые слова: збут продукції;маркетингово-збутова діяльність;аграрні підприємства;консалтингова служба;комерційна діяльність
Дата публикации: 2020
Издательство: ТОВ «Стильна типографія»
Библиографическое описание: Гіржева О. М. Організаційні форми вдосконалення управління збутом продукції аграрних підприємств. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 2. С. 67-72.
Серия/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2
Краткий осмотр (реферат): Резерви підвищення цінової конкурентоспроможності обмежуються виробничо-технологічними можливостями та ситуацією на ресурсних сегментах аграрного ринку. Це зумовлює другорядність питання підвищення економічної ефективності діяльності аграрних підприємств за рахунок збільшення обсягів виробництва у порівнянні з підвищенням ефективності збутової діяльності. Виникає необхідність пошуку додаткових шляхів інституційного забезпечення можливостей провадження ефективної збутової діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1025
ISSN: 2524-0455
Располагается в коллекциях:Випуск 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14.pdf239.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.