Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1025
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГіржева, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-14T09:58:06Z-
dc.date.available2022-06-14T09:58:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГіржева О. М. Організаційні форми вдосконалення управління збутом продукції аграрних підприємств. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 2. С. 67-72.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1025-
dc.description.abstractРезерви підвищення цінової конкурентоспроможності обмежуються виробничо-технологічними можливостями та ситуацією на ресурсних сегментах аграрного ринку. Це зумовлює другорядність питання підвищення економічної ефективності діяльності аграрних підприємств за рахунок збільшення обсягів виробництва у порівнянні з підвищенням ефективності збутової діяльності. Виникає необхідність пошуку додаткових шляхів інституційного забезпечення можливостей провадження ефективної збутової діяльності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТОВ «Стильна типографія»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2-
dc.subjectзбут продукціїuk_UA
dc.subjectмаркетингово-збутова діяльністьuk_UA
dc.subjectаграрні підприємстваuk_UA
dc.subjectконсалтингова службаuk_UA
dc.subjectкомерційна діяльністьuk_UA
dc.titleОрганізаційні форми вдосконалення управління збутом продукції аграрних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeOrganizational forms for improvement of sales management at agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf239.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.