Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 19 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільстваЧміль, Ганна Леонідівна; Олініченко, Катерина Сергіївна; Пахуча, Еліна Вікторівна
2022Облік вирощування енергетичної верби в системі управлінських інформаційних технологій виробництва енергетичних культурГнатишин, Л.; Прокопишин, О.; Василішин, С.
2020Передумови розвитку цифрової трансформації мікроекономічних систем ритейлуЧміль, Ганна Леонідівна
2021Цифровізація діяльності суб’єктів споживчого ринку: можливості та загрозиЧміль, Ганна Леонідівна
2023Трансформаційні зміни маркетингових сервісів в умовах карантину та війниОлініченко, Катерина Сергіївна; Чміль, Ганна Леонідівна; Пахуча, Еліна Вікторівна
2022Методологія керування бізнесом в умовах цифровізаціїГрінько, А. П.; Гринько, П. Л.; Ушакова, Н. Г.; Андросова, Т. В.; Кулініч, О. А.; Помінова, І. І.
2021Торговельний кластер як складна мегафункціональна система взаємодії стейкхолдерів в умовах цифровізаціїЧміль, Ганна Леонідівна
2022Управління інноваційними біокластерами в умовах цифровізації: організаційно-методичний аспектКащена, Н. Б.; Нестеренко, І. В.; Чміль, Г. Л.
2020Маркетингова діяльність підприємств роздрібної торгівлі: теорія, методологія та практика цифрової трансформаціїПроскурніна, Надія Вікторівна
2021Торговельний кластер як складна мегафункціональна система взаємодії стейкхолдерів в умовах цифровізаціїЧміль, Г. Л.