Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/21811
Назва: Маркетингова діяльність підприємств роздрібної торгівлі: теорія, методологія та практика цифрової трансформації
Автори: Проскурніна, Надія Вікторівна
Ключові слова: маркетингова діяльність;підприємства роздрібної;торгівлі;трансформація;цифровізація;зовнішнє середовище;фіджитал маркетингу;генезис
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ФОП Іванченко І.С.
Бібліографічний опис: Проскурніна Н. В. Маркетингова діяльність підприємств роздрібної торгівлі: теорія, методологія та практика цифрової трансформації: монографія. Харків: ФОП Іванченко І.С., 2020. 357 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії обґрунтовано теоретичні і методологічні засади, розроблено науково-практичні рекомендації щодо трансформації маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі під впливом процесів цифровізації. Особлива увага приділена сучасному стану та особливостям розвитку підприємств роздрібної торгівлі; факторам динамічних змін зовнішнього середовища роздрібної торгівлі; концептуальним та практичним аспектам запровадження фіджитал маркетингу, омніканальної стратегії на вітчизняному ринку В2С. Запропоновано методичний інструментарій оцінювання цифрової зрілості та діагностики готовності операторів роздрібної торгівлі до цифрової трансформації маркетингової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21811
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mon_2020_Proskurina.pdf8.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.