Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 53 (Search time: 0.009 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільстваЧміль, Ганна Леонідівна; Олініченко, Катерина Сергіївна; Пахуча, Еліна Вікторівна
2020Факторний аналіз фонду оплати праці персоналу компанії індустрії гостинностіЧміль, Ганна Леонідівна
2020Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування послуг підприємства індустрії гостинностіЧміль, Ганна Леонідівна
2018Комплексна оцінка ефективності комерційної діяльності підприємств роздрібної торгівліЧміль, Ганна Леонідівна
2020Споживча влада: теоретико-організаційний аспект в період цифрових трансформаційЧміль, Ганна Леонідівна
2020Нова парадигма маркетингу в умовах цифрової трансформації економікиСавицька, Наталія Леонідівна; Чміль, Ганна Леонідівна
2020Передумови розвитку цифрової трансформації мікроекономічних систем ритейлуЧміль, Ганна Леонідівна
2021Імплементація тренд-технологій концепції «індустрія 4.0» в організацію діяльності ритейлуЧміль, Ганна Леонідівна; Полевич, К.В.
2022Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингуСавицька, Наталія Леонідівна; Чміль, Ганна Леонідівна
2021Цифровізація діяльності суб’єктів споживчого ринку: можливості та загрозиЧміль, Ганна Леонідівна