Browsing by Author Устік, Т. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Діагностика розвитку корпоративного управління на підприємствіУстік, Т. В.; Гнилокозова, С. О.
2022Залучення інноваційного інструментарію маркетингу в системі управління компаніїУстік, Т. В.
2023Маркетинг гостинності: лідерство в конкурентному середовищіУстік, Т. В.
2023Маркетингове управління суб'єктів агробізнесу: концептуальний підхідУстік, Т. В.
2024Маркетингові та комерційні інструменти управління розвитком суб'єктів агробізнесуУстік, Т. В.
2020Особливості формування маркетингової комунікаційної політики діяльності підприємств меблевої галузіУстік, Т. В.; Соломка, К. О.
2020Процес стратегічного планування маркетингової діяльності на аграрних підприємствахУстік, Т. В.; Гіржева, О. М.
2019Реінжиніринг бізнес-процесів в управлінні підприємствамиУстік, Т. В.; Микитась, А. В.
2020Теоретичні аспекти логістичного управління на підприємствах сфери торгівліУстік, Т. В.; Яснова, А. С.
2020Управління стратегічними маркетинговими ризиками як складова маркетингової діяльності торговельного підприємстваЛегкий, І. О.; Устік, Т. В.
2023Формування моделі маркетингу відносин в умовах цифровізації банківської сфериДухно, Д. В.; Устік, Т. В.
2023Інноваційний потенціал як ключовий фактор ефективного маркетингового планування в сфері агробізнесуЗабара, Ю. Ю.; Устік, Т. В.
2023Інноваційні підходи до формування маркетингового інструментарію торговельного підприємстваГуріков, О. А.; Устік, Т. В.
2023Інновації, ризики, можливості в маркетингу підприємств біологічної галузіБарвінко, В. В.; Устік, Т. В.
2022Інтернет-маркетинг у системі управління діяльністю підприємств сфери торгівліУстік, Т. В.