Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29156
Title: Формування моделі маркетингу відносин в умовах цифровізації банківської сфери
Authors: Духно, Д. В.
Устік, Т. В.
Issue Date: 2023
Publisher: Ломжа, МАПН; Харків, ДБТУ
Citation: Духно Д. В., Устік Т. В. Формування моделі маркетингу відносин в умовах цифровізації банківської сфери. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice: materials International Scientific and Practical Conference Proceeding, January 26, 2023. International Academy of Applied Sciences in Lomza (Poland), State Biotechnological University (Ukraine). Lomza, Poland, 2023. Part 1. Р. 329-331
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29156
ISBN: 978-83-958584-7-5
Appears in Collections:Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbiór_prac_Tom_1_2023-329-331.pdf708.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.