Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29140
Title: Інноваційні підходи до формування маркетингового інструментарію торговельного підприємства
Authors: Гуріков, О. А.
Устік, Т. В.
Issue Date: 2023
Publisher: Ломжа, МАПН; Харків, ДБТУ
Citation: Гуріков О. А., Устік Т. В. Інноваційні підходи до формування маркетингового інструментарію торговельного підприємства. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice: materials International Scientific and Practical Conference Proceeding, January 26, 2023. International Academy of Applied Sciences in Lomza (Poland), State Biotechnological University (Ukraine). Lomza, Poland, 2023. Part 1. Р. 267-269
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29140
ISBN: 978-83-958584-7-5
Appears in Collections:Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbiór_prac_Tom_1_2023-267-269.pdf707.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.