Browsing by Author Проскурніна, Н. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Загальні аспекти формування зворотного зв’язку зі споживачемПроскурніна, Н. В.
2020Звіт про науково-дослідну роботу "Організаційно-методологічні аспекти удосконалення фінансових механізмів забезпечення сталого розвитку підприємств торгівлі" (заключний)Ставерська, Т. О.; Кащена, Н. Б.; Нестеренко, О. О.; Крутова, А. С.; Тарасова, Т. О.; Бігдан, І. А.; Близнюк, О. П.; Гаркуша, Н. М.; Горошанська, О. О.; Лачкова, В. М.; Лачкова, Л. І.; Лисак, Г. Г.; Жилякова, О. В.; Андрющенко, І. С.; Іванюта, О. М.; Шевчук, І. Л.; Макурін, А. А.; Проскурніна, Н. В.; Терещенко, Е. Ю.; Черчата, А. О.; Морохович, В. С.; Селютін, В. М.; Ткаченко, О. П.; Мельничук, М. О.; Носач, Н. М.; Порсюрова, І. П.; Безугла (Сіфурова), А. І.; Єгорова, О. М.; Лачков, А. С.; Логвиненко, К. В.; Мухіна, М. М.; Панфілова, Я. А.; Поліновська (Маккі), Л. М.
2019-05-15Особливості використання технології чат-ботів у роздрібному бізнесіПроскурніна, Н. В.
2020Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформаціїПроскурніна, Н. В.
2019Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахПроскурніна, Н. В.
2018Розвиток функцій маркетингу операторів роздрібної торгівлі в умовах інноваційної економікиПроскурніна, Н. В.
2021Теоретичні аспекти формування міжнародної маркетингової стратегіїПроскурніна, Н. В.; Холодна, А. В.
2021Теоретичні засади управління експортним потенціалом підприємстваПроскурніна, Н. В.; Нестеренко, Д. В.
2024Цифрова трансформація як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємствПроскурніна, Н. В.; Соколов, Д. С.