Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58634
Title: Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережах
Authors: Проскурніна, Н. В.
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Проскурніна Н. В. Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережах. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовтня 2019 р.; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 229-231.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58634
ISBN: 978-966-405-489-5
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2019_229-231.pdf694.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.