Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21573
Title: Теоретичні аспекти формування міжнародної маркетингової стратегії
Authors: Проскурніна, Н. В.
Холодна, А. В.
Issue Date: 2021
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Проскурніна Н. В., Холодна А. В. Теоретичні аспекти формування міжнародної маркетингової стратегії: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 23 квітня 2021 р.; Харків, ХДУХТ 2021. С. 60-62
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21573
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t-k_23.04.21-60-62.pdf402.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.