Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41406
Title: Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформації
Authors: Проскурніна, Н. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Проскурніна Н. В. Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформації. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 88-92.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41406
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_88-92.pdf570.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.