Browsing by Author Парцирна, Т.М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Динаміка та структура туристичних потоків як індикатор стану ринку туристичних послуг в УкраїніЖегус, О.В.; Парцирна, Т.М.; Афанасьєва, О.П.
2009Дослідження споживчого попиту на товарному ринку харківського регіонуПарцирна, Т.М.; Жегус, О.В.
2011Дослідження ставлення покупців до нових продуктів харчування, створених молекулярно-біологічним методомПарцирна, Т.М.; Жегус, О.В.; Бєлікова, О.Ф.
2010Дослідження стану й особливостей розвитку ринку м’яса та м’ясопродуктів Харківської областіПарцирна, Т.М.; Жегус, О.В.
2011Маркетингове дослідження факторів успіху закладів ресторанного господарства ХарковаПарцирна, Т.М.; Афанасьєва, О.П.; Бєліченко, В.Г.; Джуглей, К.В.
2009Особливості розвитку ринку молочної продукції в Харківському регіоніПарцирна, Т.М.; Кецова, М.Ф.
2012Порівняльний аналіз маркетингового потенціалу підприємств роздрібної торгівліПарцирна, Т.М.; Жегус, О.В.; Афанасьєва, О.П.
2013Удосконалення маркетингової діяльності промислового підприємстваПарцирна, Т.М.; Красноусов, А.В.
2013Ціна як соціальний індикатор розвитку споживчого ринкуЖегус, О.В.; Парцирна, Т.М.
2012Інтернет-маркетинг у туризміПарцирна, Т.М.; Фадєєва, Є.С.