Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17383
Title: Порівняльний аналіз маркетингового потенціалу підприємств роздрібної торгівлі
Authors: Парцирна, Т.М.
Жегус, О.В.
Афанасьєва, О.П.
Keywords: роздрібна торгівля;підприємства роздрібної торгівлі;маркетинговий потенціал;порівняльний аналіз;retail;retail trade enterprises;marketing potential;comparative analysis;розничная торговля;предприятия розничной торговли;маркетинговый потенциал;сравнительный анализ
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Парцирна Т. М., Жегус О. В., Афанасьєва О. П. Порівняльний аналіз маркетингового потенціалу підприємств роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 242-246.
Abstract: Розглянуто та оцінено маркетинговий потенціал підприємств торгівлі різних форматів, при цьому більш глибоко досліджено потенціал розташування торговельного підприємства.
The marketing potential of trade in various formats is investigated, with a more deeply investigated the potential placement of retailers enterprises.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17383
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__36.pdf239.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.