Browsing by Author Лишенко, М. О.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Асортимент товарногго пропонування як категорія збутової політики підприємстваЛишенко, М. О.; Ісаєв, М. Ю.
2022Виявлення сезонних коливань попиту на туристичні послугиЛишенко, М. О.
2020Класифіікація підходів до визначення поняття «збут»Лишенко, М. О.; Ісаєв, М. Ю.
2020Комплекс маркетингу на ринку медичних послуг як складова дослідження маркетингового управління медичним закладомЛишенко, М. О.; Хижня, Я. В.
2016Концепція стійкого («зеленого») маркетингу та її вплив на сталий розвиток аграрних підприємствУстік, Т.В; Лишенко, М. О.
2023Концепція інтенсифікації комерційних зусиль як стратегічний підхід до розвитку підприємстваЛишенко, М. О.
2020Номенклатура товарного пропонування як категорія збутової політики підприємстваЛишенко, М. О.
2020Особливості розподілу фінансових ресурсів та їх вплив на фінансово-господарську діяльність лікарняного закладуШевченко, А. В.; Лишенко, М. О.
2020Особливості управління товарною політикою сільськогосподарських підприємствЛишенко, М. О.; Дрибоног, Т. С.
2020Оцінка ефективності діяльності персоналу в лікарняних закладахКизим, С. В.; Лишенко, М. О.
2020Теоретико - методологічні принципи організації маркетингу на підприємстві сфери послугЛишенко, М. О.; Кравченко, В. О.
2020Умови та чинники функціонування системи якісних медичних послуг у закладах охорони здоров’яКолісниченко, Г. І.; Лишенко, М. О.
2020Формування асортиментної політики підприємства філія «Сумський молочний завод» дочірнє підприємство «Аромат»Лишенко, М. О.; Толстокор, М.