Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25014
Title: Класифіікація підходів до визначення поняття «збут»
Authors: Ісаєв, М. Ю.
metadata.dc.contributor.advisor: Лишенко, М. О.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Ісаєв М. Ю. Класифікація підходів до визначення поняття «збут». Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Лишенко М. О. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 102-105.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25014
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-36.pdf209.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.