Browsing by Author Кривошеєва, Н. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Використання інформаційно комунікативних технологій в організації самостійної роботи студентівКривошеєва, Н. М.; Радченко, Я. Ю.
2011Вимір лояльності споживачів у сфері послугКривошеєва, Н. М.
2016Візуальний мерчандайзинг як креативний інструмент сучасних комунікаційКривошеєва, Н. М.
2016Дослідження впливу навчально-професійної мотивації на студентів коледжуКривошеєва, Н. М.
2012Ефективні форми самостійної роботи з використанням інформаційно-комунікативних технологійКривошеєва, Н. М.
2011Кулхантинг – новітній інструмент маркетингуКривошеєва, Н. М.; Соболев, В. Л.
2014Маркетингова діяльність як ефективний елемент сфери послугКривошеєва, Н. М.
2017Особливості інноваційного маркетингу в діяльності сучасних підприємствКривошеєва, Н. М.; Коваленко, Я. В.
2014-05-22Оцінка ефективності системи маркетингу підприємства методом контролінгуПопова, Л. О.; Кривошеєва, Н. М.
2019-05-15Потенціал менеджменту в Україні відносно американської та японської моделейКривошеєва, Н. М.; Шарапова, О. М.
2019Процеси модернізації в системі європейської вищої освітиКривошеєва, Н. М.; Шарапова, О. М.
2012Розвиток концепції маркетингу при виробництві молочної продукціїПопова, Л. О.; Кривошеєва, Н. М.
2020Розвиток підприємницьких компетентностей студентів на основі ігрофікації навчанняРадченко, Я. Ю.; Кривошеєва, Н. М.; Гузенко, Г. М.
2014-05-22Розробка напрямів оптимізації торгового асортименту сучасного підприємстваКривошеєва, Н. М.; Лозінська, А. В.
2011Тенденції розвитку сфери event-маркетингу в УкраїніКривошеєва, Н. М.; Джуглей, К. В.
2013Технології case-study – каталізатор підготовки спеціалістів з маркетингуКривошеєва, Н. М.
2011Трансформаційні тенденції розвитку цінностей споживачів кондитерської продукціїКривошеєва, Н. М.; Симонова, А. І.
2013Формування ринку кондитерських виробів в УкраїніДюкарева, Г. І.; Кривошеєва, Н. М.; Соколовська, О. О.
2020Інструменти внутрішнього маркетингу у формуванні клієнтоорієнтованого персоналуКривошеєва, Н. М.