Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49349
Title: Розвиток концепції маркетингу при виробництві молочної продукції
Authors: Попова, Л. О.
Кривошеєва, Н. М.
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Попова Л. О., Кривошеєва Н. М. Розвиток концепції маркетингу при виробництві молочної продукції. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 45-річчю ХДУХТ, 18 жовтня 2012 р.; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2012. Ч. 2. С. 229-230.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49349
Appears in Collections:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2012_2_229-230.pdf160.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.