Browsing by Author Квятко, Т. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 40 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Особливості маркетингових дослідженьКвятко, Т. М.; Дмитренко, А.
2020Особливості маркетингової діяльності компаній в умовах пандемії коронавірусуБабко, Н. М.; Квятко, Т. М.; Дузькрятченко, В. В.; Микитась, А. В.
2022Особливості розвитку е-комерції в УкраїніКвятко, Т. М.
2020Особливості розвитку маркетингуКвятко, Т. М.; Онопрієнко, К. С.
2021Особливості розвитку маркетингу в агровиробництвіКвятко, Т. М.; Дмитренко, А. А.
2011Оцінка гнучкості товарної політики підприємства-виробника продукції свинарстваКвятко, Т. М.
2021Переваги інтернет-маркетингуКвятко, Т. М.; Русанова, М. А.
2020Розвиток інтернет-маркетингу в УкраїніКвятко, Т. М.; Немченко, М.; Тулей, О. Ю.
2020Роль бізнес-аналітичних процесів у сучасному світіКвятко, Т. М.
2021Роль маркетингових досліджень у стратегічному менеджменті аграрних підприємствМандич, О. В.; Квятко, Т. М.; Бабко, Н. М.
2019Роль сучасних теорій конкуренції у економічній науціКвятко, Т. М.
2018Современные тенденции развития агромаркетинга в УкраинеКвятко, Т. М.; Митрополенко, И. И.
2018Суспільні ринкові трансформації: глобальний контекстБатюк, Л. А.; Квятко, Т. М.
2019Транснаціоналізація національних економічних систем в умовах глобалізаціїБатюк, Л. А.; Квятко, Т. М.; Бабко, Н. М.
2010Фактори формування попиту на вітчизняному ринку продукції свинарстваКвятко, Т. М.
2020Формування конкурентних маркетингових стратегійКвятко, Т. М.; Мандич, С. В.; Мандич, В. М.
2023Формування стратегії розвитку аграрними підприємствамиКвятко, Т. М.
2018Ідентифікація виробничого потенціалу аграрного підприємства в системі управління його розвиткомКвятко, Т. М.; Руденко, С. В.; Красноруцький, Д. О.
2018Інноваційний рейтинг України: міжнародні оцінки та порівнянняКвятко, Т. М.; Кривобок, Г. Ю.
2020Інтернет: роль та вплив на життя людстваКвятко, Т. М.; Поронікова, А. О.; Гнідаш, Н. О.