Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/756
Title: Роль маркетингових досліджень у стратегічному менеджменті аграрних підприємств
Authors: Мандич, О. В.
Квятко, Т. М.
Бабко, Н. М.
Issue Date: 2021
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Мандич О. В., Квятко Т. М., Бабко Н. М. Роль маркетингових досліджень у стратегічному менеджменті аграрних підприємств. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 22 жовтня 2021 року. Харків: ДБТУ, 2021. С. 299-301.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/756
Appears in Collections:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini v galuzi uprav-299-301.pdf407.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.