Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/6945
Назва: Обгрунтування інструментів дослідження маркетингової інноваційної активності компанії індустрії гостинності на ринку
Автори: Чміль, Г. Л.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київ
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Обгрунтування інструментів дослідження маркетингової інноваційної активності компанії індустрії гостинності на ринку. Науково-практичний журнал “Економіка та держава”. № 8, 2020. Київ. С. 62-65.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6945
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf547.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.