Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/6945
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧміль, Г. Л.-
dc.date.accessioned2022-09-18T14:14:53Z-
dc.date.available2022-09-18T14:14:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Обгрунтування інструментів дослідження маркетингової інноваційної активності компанії індустрії гостинності на ринку. Науково-практичний журнал “Економіка та держава”. № 8, 2020. Київ. С. 62-65.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6945-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКиївuk_UA
dc.titleОбгрунтування інструментів дослідження маркетингової інноваційної активності компанії індустрії гостинності на ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf547.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.