Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6945
Название: Обгрунтування інструментів дослідження маркетингової інноваційної активності компанії індустрії гостинності на ринку
Авторы: Чміль, Г. Л.
Дата публикации: 2020
Издательство: Київ
Библиографическое описание: Чміль Г. Л. Обгрунтування інструментів дослідження маркетингової інноваційної активності компанії індустрії гостинності на ринку. Науково-практичний журнал “Економіка та держава”. № 8, 2020. Київ. С. 62-65.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6945
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13.pdf547.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.