Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/6587
Название: Аналіз методів і наукове обґрунтування методології формування асортименту борошняної продукції
Авторы: Михайлов, В. М.
Чуйко, А. М.
Томашевська, Р. Я.
Ключевые слова: асортимент товарів;борошняна продукція
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Михайлов В. М., Чуйко А. М., Томашевська Р. Я. Аналіз методів і наукове обґрунтування методології формування асортименту борошняної продукції. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2010. Вип. 1(11). C. 253-260.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано існуючі методи формування асортименту товарів, що дозволяють цілеспрямовано управляти асортиментним складом будь-якої товарної категорії, та обґрунтовано методологію формування асортименту борошняної продукції.
The analysis of existent methods of forming of range of goods which allow purposefully to manage assortment composition of any commodity category, and grounded methodology of forming of assortment of flour products, is considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6587
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (11)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pt_2010_1_45.pdf247.5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.