Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48302
Название: Маркетингове забезпечення підприємств з переробки сільськогосподарської продукції
Авторы: Хома, В. П.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Хома В. П. Маркетингове забезпечення підприємств з переробки сільськогосподарської продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано особливості та сучасні тенденції маркетингового забезпечення підприємств з переробки сільськогосподарської продукції. Виявлено основні проблеми функціонування системи агро маркетингу на вітчизняних переробних підприємствах та запропоновано шляхи розв'язання для забезпечення ефективності їх діяльності.
Peculiarities and current trends of marketing at enterprises for processing agricultural products are analyzed. Basic functioning problems of agro marketing system at domestic processing enterprises are revealed and solutions to ensure their efficiency are proposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48302
Располагается в коллекциях:Випуск 113: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_113_2011-62.pdf342.99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.