Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХома, В. П.-
dc.date.accessioned2024-02-28T12:25:12Z-
dc.date.available2024-02-28T12:25:12Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationХома В. П. Маркетингове забезпечення підприємств з переробки сільськогосподарської продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48302-
dc.description.abstractПроаналізовано особливості та сучасні тенденції маркетингового забезпечення підприємств з переробки сільськогосподарської продукції. Виявлено основні проблеми функціонування системи агро маркетингу на вітчизняних переробних підприємствах та запропоновано шляхи розв'язання для забезпечення ефективності їх діяльності.uk_UA
dc.description.abstractPeculiarities and current trends of marketing at enterprises for processing agricultural products are analyzed. Basic functioning problems of agro marketing system at domestic processing enterprises are revealed and solutions to ensure their efficiency are proposed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleМаркетингове забезпечення підприємств з переробки сільськогосподарської продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-62.pdf342.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.