Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/46104
Назва: Маркетингова товарна політика – орієнтир ефективної роботи підприємця
Автори: Лагутін, В. А.
Науковий керівник : Болотова, Т. М.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Лагутін В. А. Маркетингова товарна політика – орієнтир ефективної роботи підприємця. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 23 жовтня 2020 р.; наук. кер. Болотова Т. М. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 212-214.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46104
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_2020_212-214.pdf494.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.