Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/46104
Название: Маркетингова товарна політика – орієнтир ефективної роботи підприємця
Авторы: Лагутін, В. А.
Научный руководитель: Болотова, Т. М.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Лагутін В. А. Маркетингова товарна політика – орієнтир ефективної роботи підприємця. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 23 жовтня 2020 р.; наук. кер. Болотова Т. М. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 212-214.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46104
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_2020_212-214.pdf494.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.