Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/31519
Название: Комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємства в сучасних умовах ринк
Авторы: Чміль, Г. Л.
Дата публикации: 2022
Издательство: Дніпро
Библиографическое описание: Чміль Г. Л. Комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємства в сучасних умовах ринку. Економіко-правові та управлінсько-технологічні виміри сьогодення: молодіжний погляд: матеріали міжнародної науково-практичної конференції: у 3 т. Т. 3. Дніпро: Університет митної справи та фінансів, 2022. С. 183-185
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31519
ISBN: 978-966-328-196-4
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chmil_Zbirnyk_3_Tezy_2022.pdf219.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.