Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/31519
Title: Комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємства в сучасних умовах ринк
Authors: Чміль, Г. Л.
Issue Date: 2022
Publisher: Дніпро
Citation: Чміль Г. Л. Комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємства в сучасних умовах ринку. Економіко-правові та управлінсько-технологічні виміри сьогодення: молодіжний погляд: матеріали міжнародної науково-практичної конференції: у 3 т. Т. 3. Дніпро: Університет митної справи та фінансів, 2022. С. 183-185
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31519
ISBN: 978-966-328-196-4
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chmil_Zbirnyk_3_Tezy_2022.pdf219.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.