Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/31519
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧміль, Г. Л.-
dc.date.accessioned2023-05-04T11:34:39Z-
dc.date.available2023-05-04T11:34:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємства в сучасних умовах ринку. Економіко-правові та управлінсько-технологічні виміри сьогодення: молодіжний погляд: матеріали міжнародної науково-практичної конференції: у 3 т. Т. 3. Дніпро: Університет митної справи та фінансів, 2022. С. 183-185uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-328-196-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31519-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпроuk_UA
dc.titleКомунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємства в сучасних умовах ринкuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chmil_Zbirnyk_3_Tezy_2022.pdf219.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.