Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26572
Назва: Управління клієнтським досвідом в умовах цифрової економіки
Автори: Чміль, Ганна Леонідівна
Джгуташвілі, Наталія Миколаївна
Ключові слова: індустрія гостинності;управління клієнтським досвідом;заклади готельно-ресторанного господарства;споживач;надання послуги;цифрові технології
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л., Джгуташвілі Н. М. Управління клієнтським досвідом в умовах цифрової економіки. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 138-139.
Короткий огляд (реферат): Сучасна індустрія гостинності – це високотехнологічна галузь, орієнтована на створення та надання нових, актуальних ціннісних пропозицій в кожній точці взаємодії клієнта із закладом готельноресторанного господарства. Тому в умовах цифрової трансформації економіки актуальним є дослідження науково-практичного інструментарію управління клієнтським досвідом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26572
ISBN: 978-966-405-507-6
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chmil_dzhhutashvili_upravlinnya_kliyentskym_dosvidom_konf_kharkiv_2020_138-139.pdf525.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.