Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26572
Title: Управління клієнтським досвідом в умовах цифрової економіки
Authors: Чміль, Ганна Леонідівна
Джгуташвілі, Наталія Миколаївна
Keywords: індустрія гостинності;управління клієнтським досвідом;заклади готельно-ресторанного господарства;споживач;надання послуги;цифрові технології
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Чміль Г. Л., Джгуташвілі Н. М. Управління клієнтським досвідом в умовах цифрової економіки. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 138-139.
Abstract: Сучасна індустрія гостинності – це високотехнологічна галузь, орієнтована на створення та надання нових, актуальних ціннісних пропозицій в кожній точці взаємодії клієнта із закладом готельноресторанного господарства. Тому в умовах цифрової трансформації економіки актуальним є дослідження науково-практичного інструментарію управління клієнтським досвідом.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26572
ISBN: 978-966-405-507-6
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chmil_dzhhutashvili_upravlinnya_kliyentskym_dosvidom_konf_kharkiv_2020_138-139.pdf525.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.