Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26572
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧміль, Ганна Леонідівна-
dc.contributor.authorДжгуташвілі, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-03-14T13:13:39Z-
dc.date.available2023-03-14T13:13:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л., Джгуташвілі Н. М. Управління клієнтським досвідом в умовах цифрової економіки. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 138-139.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-405-507-6-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26572-
dc.description.abstractСучасна індустрія гостинності – це високотехнологічна галузь, орієнтована на створення та надання нових, актуальних ціннісних пропозицій в кожній точці взаємодії клієнта із закладом готельноресторанного господарства. Тому в умовах цифрової трансформації економіки актуальним є дослідження науково-практичного інструментарію управління клієнтським досвідом.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectуправління клієнтським досвідомuk_UA
dc.subjectзаклади готельно-ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectнадання послугиuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.titleУправління клієнтським досвідом в умовах цифрової економікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
chmil_dzhhutashvili_upravlinnya_kliyentskym_dosvidom_konf_kharkiv_2020_138-139.pdf525.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.