Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19513
Назва: Імплементація інструментів digital-маркетингу в соціально-економічні процеси діяльності господарюючих суб’єктів
Автори: Чміль, Ганна Леонідівна
Дата публікації: 2022
Видавництво: Riga, Latvia: Baltija Publishing
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Імплементація інструментів digital-маркетингу в соціально-економічні процеси діяльності господарюючих суб’єктів. Innovative educational technologies: european experience and its application in training in economics and management: Scientific and pedagogic internship, October 10 – November 20, 2022., 2022. Riga, Latvia. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2022. С. 168-171.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19513
ISBN: 978-9934-26-265-4
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chmil_Tezy_Ryha_stazhuvannya_10_11_2022.pdf254.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.