Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19513
Title: Імплементація інструментів digital-маркетингу в соціально-економічні процеси діяльності господарюючих суб’єктів
Authors: Чміль, Ганна Леонідівна
Issue Date: 2022
Publisher: Riga, Latvia: Baltija Publishing
Citation: Чміль Г. Л. Імплементація інструментів digital-маркетингу в соціально-економічні процеси діяльності господарюючих суб’єктів. Innovative educational technologies: european experience and its application in training in economics and management: Scientific and pedagogic internship, October 10 – November 20, 2022., 2022. Riga, Latvia. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2022. С. 168-171.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19513
ISBN: 978-9934-26-265-4
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chmil_Tezy_Ryha_stazhuvannya_10_11_2022.pdf254.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.