Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19513
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧміль, Ганна Леонідівна-
dc.date.accessioned2022-12-27T15:10:36Z-
dc.date.available2022-12-27T15:10:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Імплементація інструментів digital-маркетингу в соціально-економічні процеси діяльності господарюючих суб’єктів. Innovative educational technologies: european experience and its application in training in economics and management: Scientific and pedagogic internship, October 10 – November 20, 2022., 2022. Riga, Latvia. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2022. С. 168-171.uk_UA
dc.identifier.isbn978-9934-26-265-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19513-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherRiga, Latvia: Baltija Publishinguk_UA
dc.titleІмплементація інструментів digital-маркетингу в соціально-економічні процеси діяльності господарюючих суб’єктівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chmil_Tezy_Ryha_stazhuvannya_10_11_2022.pdf254.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.