Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 17 (Search time: 0.036 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Економічна активність суб’єктів господарювання: концепт, сутність та видиКащена, Н. Б.; Чміль, Г. Л.; Остапенко, Р. М.
2022Організаційні аспекти формування комунікативної політики промислового підприємстваЧміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.
2022Організаційно-управлінська модель комунікативної політики підприємстваЧміль, Г. Л.
2022Комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємства в сучасних умовах ринкЧміль, Г. Л.
2022Управління інноваційними біокластерами в умовах цифровізації: організаційно-методичний аспектКащена, Н. Б.; Нестеренко, І. В.; Чміль, Г. Л.
2022Розбудова системи контролю витрат на просування та продаж товарів і послугЧміль, Г. Л.; Кащена, Н. Б.; Нестеренко, І. В.
2022Організаційні аспекти діяльності торговельного кластеру в період цифрових трансформацій економікиЧміль, Г. Л.
2022Основні тригери зміни парадигми економічної поведінки суб’єктів споживчого ринкуЧміль, Г. Л.
2022Моделювання стратегії адаптивної цифрової поведінки підприємства роздрібної торгівліЧміль, Г. Л.
2022Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збутуЧміль, Г. Л.