Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 41.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільстваЧміль, Ганна Леонідівна; Олініченко, Катерина Сергіївна; Пахуча, Еліна Вікторівна
2020Факторний аналіз фонду оплати праці персоналу компанії індустрії гостинностіЧміль, Ганна Леонідівна
2020Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування послуг підприємства індустрії гостинностіЧміль, Ганна Леонідівна
2020Споживча влада: теоретико-організаційний аспект в період цифрових трансформаційЧміль, Ганна Леонідівна
2020Нова парадигма маркетингу в умовах цифрової трансформації економікиСавицька, Наталія Леонідівна; Чміль, Ганна Леонідівна
2020Передумови розвитку цифрової трансформації мікроекономічних систем ритейлуЧміль, Ганна Леонідівна
2021Імплементація тренд-технологій концепції «індустрія 4.0» в організацію діяльності ритейлуЧміль, Ганна Леонідівна; Полевич, К.В.
2022Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингуСавицька, Наталія Леонідівна; Чміль, Ганна Леонідівна
2021Цифровізація діяльності суб’єктів споживчого ринку: можливості та загрозиЧміль, Ганна Леонідівна
2022Пандемія COVID-19 як каталізатор зміни парадигми розвитку соціально-економічних системЧміль, Ганна Леонідівна